statcounter

dimecres, 24 de març del 2010

Dies de març

Dies de març amb el dens mantell blanc,
boires freqüents i núvols alts.

Dies de març que estrenen primavera,
reben vents càlids per espantar l'hivern
i inicien florides i vols d'ocells.

Qui no ha vist les orenetes
fent els nius sota el terrat?

Qui no ha vist com esclata el roser
i pinta al jardí el primer vermell?

Qui no ha vist la nit clara de lluna
que et convida al tard a perdre el cap?

Qui no ha sentit la veu del camp?

Qui no espera el temps dels fruits madurs?

Qui s'apunta a la més excel·lent feina
d'esperar que la calor sigui la reina?



4 comentaris:

Sàlvia ha dit...

Jo! M'apunte! M'encanta el poema, Isabel.
Besadetes per espantar aquesta grisa primavera

Isabel Barriel ha dit...

Què bé, Sàlvia!
A punt per rebre tots els regals que ens farà enguany la canviant primavera? Jo sí, amb el teclat ben preparada...

Dolors ha dit...

Jo m´apunte a la feina d´esperar que la calor sigui la reina...

Una abraçada

Isabel Barriel ha dit...

ja,ja,ja, Dolors, a aquesta feina tothom s'apunta! és descansada...