statcounter

diumenge, 23 d’octubre del 2011

Petita cançó de tardor



10 comentaris:

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Molt bonica. Ara falta la música. He intentat cantar-la i m'ha sortit un nyap.

fanal blau ha dit...

Canto amb vosaltres!
Bon diumenge, Isabel! Quants dies! :)

Isabel Barriel ha dit...

Ferran, una poeta i un boletaire som poca cosa; ens falta un músic...

Isabel Barriel ha dit...

fanal, cantem, cantem! Molts dies, sí (masses interferències).

Unknown ha dit...

Que bonica! I molt adient per cantar-la amb la mainada, tot celebrant la castanyada! :)
Quan tingui música ja ens ho faràs saber i la cantarem! Petons!

virginia ha dit...

Hola Isabel,
Els nens i les nenes dels "Cuc d'aula d'acollida" del Salvat Papasseit de Santa Coloma, hem agafat prestat aquest poema cançó tan bonic.
Moltes gràcies per aquest bloc tant magnífic.

http://elcucaacollida.blogspot.com/

Virgínia

Isabel Barriel ha dit...

Lídia, cantarem, cantarem!!!

Isabel Barriel ha dit...

Virginia, gràcies a vosaltres! (no puc deixar comentaris al teu blog).

Esmeralda ha dit...

Isabeeeellll ! m'has trobat!
Ara estic al poble, com m'he fet gran!!!!!
Aviat tornaré, aquí tinc una conexió molt lenta i no puc fer gaire cosa.

Molt adient aquest poema, veig que la Virgínia esta per dalt.

Una forta abraçada Isabel

Teresa Ribera ha dit...

Amb el teu permís Isabel, volia felicitar els petits de la meva escola amb aquesta teva cançó. En el bloc, és clar.
Gràcies